בודק שכר מוסמך

בודק שכר מוסמך

במדינת ישראל לאורך השנים היו לא מעט מקרים שבהם זכויות העובדים נפגעו. הפגיעה באה לידי ביטוי ברמות שונות, בין אם זה בגובה השכר ששולם לעובדים בארגונים ובתחומים שונים, במועד או בכל דרך אחרת. זה היה הרקע לכך שהוחלט על החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה, שכן אנחנו חיים במדינה מתקדמת שמעוניינת לשמור על זכויות העובדים.

חשוב להבין: בודק שכר מוסמך הוא איש המקצוע שיוכל לבצע את הבדיקות התקופתיות הנדרשות, והכול במטרה להבין האם השכר שמקבלים העובדים אכן עומד בכל הדרישות או לא. מטרת הדוחות והמבדקים שמבצע בודק השכר המוסמך היא לוודא את התאמת תנאי העבודה והשכר של העובדים למשפט העבודה במדינת ישראל.

כלומר, אם החוק קובע X, הרי שיש לוודא שהעובדים אכן מקבלים את מה שמגיע להם ושהמעביד אינו מנצל את כוחו כדי לפגוע בעובד, בשכרו ובזכויות שלו. החוק מעניק משקל משמעותי ביותר לכל הדוחות שמוציא בודק השכר המוסמך ולכן ברור מדוע אי אפשר לוותר על השירות הזה.

אתם מנהלים בעצמכם עסק? חברה או ארגון כלשהו? אם כך, כדאי שתדעו: אם תזמינו את שירותיו של בודק שכר מוסמך תוכלו לישון בשקט ולדעת שגם בעסק שלכם הכול מתנהל בדיוק בהתאם ללשון החוק.

היתרונות בשירותיו של בודק שכר מוסמך לבעל העסק

אם חשבתם לרגע שקיימים יתרונות בשירותיו של בודק השכר המוסמך רק מבחינת העובדים, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. אתם, כבעלי עסקים, חשופים ללא מעט תביעות משפטיות סביב נושא השכר ואתם גם עלולים להיות תחת ביקורת מטעם המדינה.

זה לא משנה אם אתם מנהלים עסק בתחום המסעדות, הניקיון, השמירה או בכל תחום אחר, כי בכל מקרה, אם יש לכם הרבה עובדים, אתם צריכים להיות עם היד על הדופק בעניין הזה. אין ויכוח על כך שבעידן המודרני, ממש כפי שאתם יכולים לקרוא מה אומר החוק בכל תחום אחר, אתם יכולים לעשות זאת גם בהקשר של שכר העובדים שלכם.

עם זאת, זה עדיין לא מה שיהפוך אתכם לבודקי שכר מוסמכים, וכמובן שלא תוכלו להגיש דוחות בעצמכם עבור העסק שאתם מנהלים. היתרונות של פניה לקבלת שירותיו של בודק שכר מוסמך ברורים, שכן לאורך הזמן ובצורה שוטפת, הוא יוכל לבדוק את התנהלות העסק שלכם במובן של השכר. כפי שהוזכר לעיל, יש חשיבות גדולה לדוחות המופקים והנכתבים על ידי בודקי השכר המוסמכים, כך שאם אתם רוצים להימנע מתביעות, זו הדרך לעשות זאת.

כדאי לדעת שיש תביעות בתחום הזה שמגיעות גם לעשרות אלפי שקלים, מה שעלול כמובן לערער את מצבו של העסק שאתם מנהלים. לכן, אם תוכלו לפנות עוד היום אל הטובים ביותר בתחום, למה לחשוב פעמיים?

בודק השכר המוסמך – כך הוא יעזור לכם להגן על העסק שלכם

בודק שכר מוסמך, בהתאם לחוק, אינו חייב לדבר עם כל העובדים בארגון שלכם, שכן הוא יכול לבצע גם בדיקות מדגמיות. משמעות הדברים היא שהוא יוכל לבחור עם איזה עובדים הוא מדבר וממי הוא מקבל את האינפורמציה שעליה הוא נשען בעת כתיבת הדוחות התקופתיים שהוא יצטרך למלא.

באופן כללי כדאי לדעת שבודקי שכר מוסמכים נדרשים לבדוק תחומים שונים הקשורים לתשלומים בארגון, כמו למשל: בדיקת תשלומים לקופות הגמל עבור העובדים, בדיקות שנעשות לאחר ליקויים שנחשפו, במטרה לברר האם חלו שינויים ושיפורים ועוד. יש כמובן אפשר לבדוק אחוז מסוים מהעובדים בארגון ובהתאם לבצע בדיקה חוזרת, שכן המטרה היא לדאוג גם לכם, בעלי העסק או הארגון.

בצורה כזאת, אם בודק השכר המוסמך יוכל להוכיח שאתם מתנהלים כמו שצריך ושאתם שומרים על זכויות העובדים שלכם, הרי שתהיו מוגנים מפני תביעות ונזקים אחרים.

בודקי שכר מוסמכים – אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר

אם יצא לכם לשמוע על אנשים שמנהלים עסקים וארגונים שונים אשר נאלצו לעבוד מול בודקי שכר שלא היו מספיק מקצועיים וטובים, אפשר להבין את החשש שלכם. בסופו של דבר, כל מי ששומר על החוק ודואג שהעובדים שלו יקבלו את כל מה שהחוק קובע, רוצה גם לדעת שהוא מוגן ושלא יצפו לו הפתעות לא נעימות בדמות תביעות, תשלומים וכדומה.

כל הדברים האלה עלולים לגרום לנזקים חמורים בעסק ולכן ברור שיש להשקיע גם בבחירת בודק השכר המוסמך שאליו אתם פונים. ממש כפי שניתן לראות בתחומים אחרים, גם כאשר מדברים על בודקי שכר אנחנו רואים שיש משרדים שבהם לעובדים בתחום הזה יש יותר ניסיון וידע. לכן, אם אתם מחפשים היום בודק שכר מוסמך ורוצים לדעת שאתם מפקידים את המשימה החשובה הזאת בידי הטובים ביותר, הסירו דאגה מלבכם, כי הגעתם בדיוק לכתובת הנכונה.

חברת אפיקי הון בהנהלת שמעון מקייס מציעה את השירות הטוב ביותר בתחום בדיקת השכר מזה שנים רבות. מר שמעון מקייס הינו יועץ מס ובודק שכר מוסמך שמגיע עם ניסיון של יותר משני עשורים בענף הזה, כך שאיתו תמיד תדעו שיש לכם על מי לסמוך. לקביעת פגישה התקשרו עוד היום למספר: 055-9705971 וקבלו את השירות הטוב ביותר בתחום בדיקת השכר. 

בודק שכר מוסמך
בודק שכר מוסמך
בודק שכר מוסמך
בודק שכר מוסמך