בודק שכר מוסמך

דוחות לרשויות המס

ניהול של עסקים בתחומים שונים דורש לא מעט התעסקות עם מספר רבדים שונים. מצד אחד עלינו לבחור את העובדים הטובים ביותר ולשווק את העסק בצורה נכונה, אך מצד שני, אנחנו גם חייבים לשמור על התנהלות נכונה מול רשויות המיסים.

זה נכון, כולנו שמענו סיפורים על אותם אנשים שהעלימו מס, ולכל אחד הייתה את הסיבה שלו לעשות זאת, אך בפועל, מי שרוצה להתנהל בצורה חוקית, צריך להשקיע בכך מחשבה. מטבע הדברים, ככל שהעסק או החברה גדולים יותר, כך כל נושא ניהול החשבונות והגשת דוחות לרשויות המס הופך להיות מורכב יותר.

מאיפה מתחילים? איך כל רשות רוצה שנתנהל מולה והאם חוסר ידיעה או היכרות עם החוק תספיק לנו ברגע האמת אם יגלו שלא פעלנו כמו שצריך? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם גם אתם מנהלים עסק, מפעל, חנות או חברה כלשהו ואם יש לכם הרבה עובדים, לא כדאי שתתנהלו לבד מול רשויות המיסים.

לכל אורך שנות הפעילות של העסק שלכם יהיה עליכם להגיש דוחות לרשויות המס ואתם יכולים להיות בטוחים שאם לא תעשו זאת כמו שצריך, זה עלול יהיה לגרור בעיות בעתיד. לכן, אם אתם רוצים לישון בשקט ולהתרכז בקידום העסק שלכם, בהגדלת חוג הלקוחות שפונים אליכם מידי חודש ובניהול המקצועי של העובדים שלכם, רצוי שתעבירו את האחריות להגשת הדוחות לרשויות למישהו אחר.

מה כוללים שירותי הגשת דוחות שונים לרשויות המס?

אומנם זה נכון שכל עסק צריך להגיש דוחות קצת אחרים בהיקפים שונים ובהתאם למחזור החודשי והשנתי שלו, אך בפועל אנחנו רואים שהדברים פחות או יותר זהים בין העסקים שונים. כך קורה שגם כאשר מדובר על עוסק מורשה קטן שעובד לבד ולא מעסיק אנשים אחרים וגם כאשר מדובר על מפעל גדול עם מאות עובדים, הגשת הדוחות נדרשת. בפועל ניתן לראות שכאשר מדברים על דוחות לרשויות המס מדברים על:

 

  • דוחות שוטפים שמוגשים למע"מ
  • דוחות למס הכנסה
  • דוחות הכוללים ניכויים ומקדמות של מיסים
  • דוחות המוגשים למוסד לביטוח הלאומי
  • דוחות שנתיים על פעילות העסק
  • הצהרות הון שבעל העסק נדרש למלא ולהגיש

 

חשוב להבין: על הרבה מאוד מהנושאים האלה כל אחד יכול לקרוא באינטרנט, והאמת היא, שהיום יש גם תוכנות שיכולות לעשות עבורנו חלק מהחישובים וחלק מהעובדה. עם זאת, ברגע האמת אנחנו רואים שאין תחליף אמתי לשירות שהמקצוענים יוכלו לתת לכל בעל עסק בתחום הזה.

לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם חובות גדולים למע"מ או למס הכנסה בעוד כמה שנים, כדאי שתבחרו כבר עכשיו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו לטפל עבורכם בעניינים האלה. דוחות לרשויות המס צריכים להיות מוגשים בזמן, בדרך הנכונה וכפי שרשויות המיסים מבקשות, אז למה לקחת סיכונים מיותרים בעניין הזה?

דוחות לרשויות המס בדיוק כמו שצריך

זה לא משנה אם העסק הספציפי שלכם חדש או שהוא קיים כבר לא מעט שנים. מה שבטוח זה שאם תנסו לדמיין את הנוחות שיש בהגשת דוחות לרשויות המס שמתבצעת על ידי מישהו אחר, מקצוען ורציני, אתם תראו שאין משהו נוח מזה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה בסך הכול להעביר לאותו משרד מקצועי את הנתונים, ואנשי המקצוע שעובדים במשרד כבר ידאגו לעשות עבורכם הכול.

זה נכון, אתם תשלמו על השירות הזה כסף, אך מצד שני, זה יוריד מכם את כל האחריות של התנהלות מול רשות המיסים. יש הרבה מאוד בעלי עסקים שאומנם יודעים לנהל נהדר את העסקים השונים שלהם, אך ברגע שבו עליהם להגיש דוחות או להתנהל מול רשות המיסים, הם עושים את הכול הפוך. לכן, אם חשוב לכם שהדברים יהיו מסודרים ואם אתם רוצים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה עסק שמתנהל נכונה ומשלם מיסים בזמן, אל תעשו את זה לבד.

בנוסף, תוכלו גם לקבל שירותי ייעוץ ותיאום מס, מה שאומר שבצורה כזאת תימנעו מהמצב שבו אתם משלמים יותר מידי מיסים ולא מקבלים על כך החזרים. למעשה, הגורם שיהיה אחראי מבחינת העסק שלכם להצהרות ולהגשת הדוחות ידאג, בראש ובראשונה, לאינטרס של העסק שלכם ולכן שירות כזה מומלץ בחום.

בואו ליהנות מכל שירותי המיסים והנהלת החשבונות במקום אחד

אתם מתלבטים לאן לפנות וממי תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום דוחות לרשויות המס, ייעוץ מס והנהלת חשבונות? הגעתם בדיוק לכתובת הנכונה. חברת אפיקי הון של שמעון מקייס היא הבחירה הנכונה עבור כל מי שרוצה לדעת שהעסק שלו מתנהל בצורה הטובה ביותר מול רשויות המיסים.

התקשרו עוד היום למספר: 055-9705971 לקביעת פגישה ראשונה ותראו שלא תצטערו.

כאן תוכלו לקבל את כל השירותים הנדרשים לעסק שלכם תחת קורת גג אחת, כמו למשל: הנהלת חשבונות, דוחות לרשויות המס, משכורות לעובדים, ייעוץ מס, ליווי עסקי ופיננסי ועוד. אל תדחו את הדברים, צרו קשר כבר עכשיו והצטרפו גם אתם אל חוג הלקוחות המרוצים של אפיקי הון.

דוחות לרשויות המס
דוחות לרשויות המס
דוחות לרשויות המס
דוחות לרשויות המס